יסודות השיווק חלק ב'

מי שקרא את הפוסט של יסודות השיווק א’, יודע שבמקור, הפוסט הנוכחי היה אמור להיות 100 סיבות שבגללן כדאי להיות בן הזוג שלי. התחלתי לכתוב אותן אחרי השיחה עם משה, התקדמתי לא רע, הגעתי אפילו קרוב ל 70, הייתי מאוד מרוצה מעצמי.. ואז קלטתי שלא בא לי לפרסם אותן…

ההתחלה הייתה קלה. הסיבות הראשונות ברשימה די זרמו לי. סך הכל אני בחורה נאה ואינטליגנטית, יש לי הרבה תחומי עניין וכיף לבלות איתי. אני מקשיבה, עושה ספורט, לא מעשנת ועוד …

בשלב מסוים קצת נתקעתי, אז התחלתי לחפש כתבות ומאמרים על מה גברים רוצים מהנשים שלהם, ורשמתי את כל התכונות והיכולות שאני עונה עליהם. לחלק הזה נכנסו פרטים כמו טיפוח אישי, התפתחות אישית, עצמאות, פרגון, הכלה וכד'

השלב השלישי היה החלק האמנותי. התחלתי להיות יצירתית, נזכרתי בדברים שבני זוג לשעבר אהבו בי, במקרים שהיו ועוד עובדות משעשעות, למשל שאני יודעת מה זה נבדל, אני אוהדת את הקבוצות שלך ושאני יכולה להיות מתוקתקת תוך חצי שעה כולל מקלחת, בגדים ואיפור.

תכלס זה נראה טוב. זה היה חמוד ושנון ומצחיק ובזמן שתהיתי אם אני אמיצה מספיק להוסיף כמה סעיפים על סקס, פתאום לא בא לי לפרסם את זה…

פתאום זה הפסיק להיות רעיון טוב לפוסט והתחיל להיראות כמו מאמץ שכנוע מכירתי מתאמץ מידי… זה היה הרגע שבו קלטתי את הפואנטה. צ'טערת…הרשימה הזו היא לא בשבילכם גברים… אני לא צריכה להתאמץ לשכנע אף אחד שיהיה בן הזוג שלי. כשאפגוש מישהו שימצא חן בעיני ואמצא חן בעיניו, אשאיר לו במתנה לגלות את הרשימה הזו לאט לאט, בעצמו.

הרשימה הזו היא בשבילי. בשביל האהבה וההערכה העצמית שאני עובדת עליהם, בשביל האמונה בעצמי. אני לא צריכה לשכנע אף אחד איזה בת זוג שווה אני, אני צריכה רק לראות את זה ולהאמין בזה. זה שלי וזה בשבילי.

זה המקום שממנו אני מתחילה לשבור את הנואשות שלי 🙂

 

אהבת את הפוסט? קיבלת ממנו השראה? למה לפספס את הפוסט הבא?

יש למטה ובצד שמאל כפתורי הרשמה 🙂