לפני מספר שבועות, קיבלתי הודעת מנש'מע מבחור שיצאתי איתו פעם. נקרא לו אוסטרליה, או בקיצור- אוסי, שם חיבה. אחרי כל המה קורה וזה, דיברנו קצת על הנושא של הזוגיות. "תפסיקי לצאת רק עם גברי אלפא", הוא אמר לי. "מאיפה אתה יודע שאני יוצאת רק איתם?" שאלתי… "כי אחרת, היית פוגשת את אלה שרוצים להתחייב" הוא סיכם.

גברי אלפא, טוען אוסי, הם 10% מכלל הגברים. הם לא רוצים להתחייב, רק לזיין. אבל הם שולטים ב 90% מהשוק של הנשים… למה שלא תפני ל 90% הרגילים?  קצת התעצבנתי עליו וקצת התווכחתי איתו אבל ביני לבין עצמי, הבנתי שהיה שם חומר למחשבה.

מאוחר יותר באותו ערב, יצאתי עם חברה ופגשנו איזה בחור שהיא מצאה חן בעיניו והוא בעיניה. כשישבנו איתו ועם חבר שלו , הסתכלתי עליו קצת מהצד, על האינטראקציה ביניהם, על מה שהוא משדר והוא הזכיר לי קצת את האקס המועדף עלי. בסוף הערב אמרתי לה: הוא מזכיר לי את יוסי (שם בדוי) תלכי עליו, זה גבר ששווה להיות איתו.

היא התלבטה. הוא היה שונה מאלה שנמשכה אליהם בדרך כלל. הוא היה איך לומר… עדין מידי, לא מספיק יוזם, לא מספיק אסרטיבי, לא מספיק גברי… ידעתי על מה היא מדברת. אבל אלה שהיא מדברת עליהם, אלה שגם אני נמשכת אליהם באופן טבעי, הצ'ארמרים המיומנים, הנוצצים, אלה שאוסי דיבר עליהם, כתוב להם "מר צרות" על המצח וטיילור סוויפט מתחילה לזמזם לי באוזן…

אבל יש את הגברים האחרים. הפחות נוצצים, אלה שפחות מקפיצים את הלב, אלה שכשאני חוזרת הביתה אחרי דייט ראשון וחברה שואלת אותי איך היה? אני אומרת נחמד… אני קוראת לזה גבר אלפא בגרסת ביתא.

גבר אלפא בגרסת ביתא הוא גבר גבר, רק שיש לו את הטוויסט הזה, שמוציא ממני טונות של נשיות ורכות, כי אני רואה גם את הרכות שיש בו.

זה גבר שאיכשהו מצליח לשלב גבריות ועדינות מבלי לחרבש אף אחד מהם. כשאני מרגישה את העדינות שלו, אני מעריצה את הגבריות שלו עוד יותר.

גבר אלפא בגרסת ביתא זה גבר שאני לא מרגישה שאני צריכה להתחרות בו, או להגן על עצמי מפניו.

גבר אלפא בגרסת ביתא זה גבר שאני לא יכולה להוציא מהפה שלי משהו פוגע או רע כלפיו כי אני מרגישה את הנשמה שלו. זה הגבר שמוציא ממני סבלנות, הכלה, נתינה ואורך נשימה.

אני יודעת, כי היה לי פעם בן זוג כזה, והוא באמת האקס הכי מוצלח שלי, לאו דווקא בגלל האדם עצמו אלא בגלל האיכויות שהוא הביא ובגלל שאיתו הרגשתי שאני "בתוך צמר גפן" כפי שאמרתי לו פעם.

אז אוסי צדק (לא סיפרתי לו, לגבר אלפא – שייחנק J) ואני התחלתי לשנות סדרי עדיפויות. ארבעה ימים אחר כך, התחיל איתי אלפא בגרסת ביתא מוצלחת במיוחד. זה לא שרד, ולקח לי כמה שבועות ופוסט נפרד להתגבר על זה. עם זאת, החדשות הטובות הן שיש עוד כאלה, מלא, שמסתובבים בר בשטח, בלי שום השגחה J

אהבת? קיבלת ממני השראה? חומר למחשבה?

אפשר לשתף חופשי וכמובן, להירשם כדי לא לפספס את הפוסט הבא 🙂